Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

19 augusti 2011

regn och slusk

- och vi som ska gå på staun idag..


Just nu så är jag barnvakt åt Rebeccas döttrar i några timmar medan hon är och jobbar. Men vid klockan 11 så ska vi gå bort till ÖoB för att ta bussen och åka in mot staun. Rebecca slutar jobba vid klockan 11, så hon hoppar på vår buss när den passerar hennes arbetsplats. Så när vi kommit in till staun, så ska vi springa runt i några butiker har vi bestämt. Rebecca har bestämt att vi ska gå till Cubus (som är ett måste när man är på staun) och jag har bestämt att vi måste gå till Åhlens, för jag har fått ett medlemserbjudande därifrån - 20% rabatt på alla barnkläder - och det måste jag kolla in, för att se om jag kan hitta en ny pyjamas och en höstmössa till Rasmus. Sen ska jag även skutta in på WoodoLand för att köpa mig en rosa hårfärg. Förhoppningsvis så har det slutat att regna tills vi ska gå till bussen och när vi är inne i staun.. Sen efter klockan 13 så kommer Rebeccas sambo in till stan och möter upp oss, så ska vi alla gå och äta buffé på kinarestaurangen Nya Peking. Sen när vi har ätit, så blir det säkerligen hemfärd, men vi ska stanna till vid MAXI Stormarknad, för att Rebecca ska köpa blekning och hårfärg. Så när vi kommit hem, så ska jag bleka och färga hennes hår, och hon ska slinga mitt hår, först med blekning och sen den rosa färgen.. Har nu även börjat fundera lite på färgnyaser.. Om jag kanske skulle köpa en lila hårfärg istället? Det har jag ju faktiskt aldrig haft innan.. Men men, det kan jag inte bestämma här och nu, utan det märker jag garanterat när jag står i butiken och ska välja..


Nu ska jag börja packa Rasmus väska, som han ska ha med sig ikväll, när han ska vara med sin pappa tills på söndag. Jag kommer att sakna honom jätte mycket, precis som jag gör varje gång han är med sin pappa eller med sin mormor. Rasmus är verkligen det allra allra bästa, som någonsin har hänt mig. Han räddade mitt liv! Han är mammas älskling och jag älskar honom av hela mitt hjärta.


Ska ta och hämta mer kaffe nu, känns att det behövs, eftersom det är morgon fortfarande...


Ha en trevlig dag!!






min Johan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.