Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

2 augusti 2011

tisdagen borta i 2an

Ligger och pratar med Johan på msn.. Det är så underbart att få se honom, även att han är så långt ifrån mig. Det får mig att längta ännu mer efter honom, att få se honom framför mig, att få röra vid honom. Men nu är det inte lång tid kvar tills dess.. På fredag kommer han.. 3 dagar kvar typ, eller snart 2 till och med...!!

Rasmus sover och det ska väl jag också snart.. Imorgon så ska jag och Rasmus gå bort till Amiralen Köpcenter, för att posta ett brev.. Sen ska vi hem till Rebecca och vara barnvakt mellan 12-18. Ska bli jätte kul. Minst lika kul som det var idag. Barnen är ju så underbara, trots deras envishet och arga humör ibland.

Idag har jag tvättat och fått i stort sätt allting upptvättat. Iallafall det som är viktigast, som sängkläder, underkläder, handdukar och vardagskläderna. Så det känns skönt.

Åååh jag har så svårt att vänja mig, vid att jag är mörkhårig, istället för blond..... Men den dagen kommer väl någongång får jag väl hoppas. Annars så blir det bara till att köpa annan färg och färga igen, haha..

Nu ska jag fortsätta att vara lite social med min älskling, men nu har jag iallafall gett er en liten uppdatering...

Godkväll och godnatt!!

Johan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.