Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

17 augusti 2011

vinteroverall

Sitter och letar efter en vinteroverall till Rasmus, men vet inte riktigt vad jag letar efter för sorts modell jag söker.. Helst så vill jag ha en sån där gul, reflexoverall ifrån BlåKläder eller liknande, då det känns säkert och för att det är slitstarkt material i de kläderna. Men man kan ju ha fler overaller än bara en, så har man i reserv när den ena ligger i smutstvätten eller i tvättmaskinen. Men än så är det ju ingen brådska, eftersom det inte är vinter ännu..

Nu är även älsklingen här, vilket är underbart. Jag har verkligen saknat honom! Så nu ska jag ta och vara social med honom och så ska jag ge Rasmus en ny blöja och ge honom flaska välling, så ska han sova sen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.