Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

1 augusti 2011

vyssan lull..

Så, nu ska jag också ta och sova, om jag får.. Alicia sover så sött i sin säng och Rasmus i sin, men han vaknade för att äta lite, men nu har somnat om igen, så då ska jag passa på att sova lite.. Får se vilken tid barnen vaknar imorgon och vem som vaknar först utav dem.. Båda är duktiga på att ta sovmorgon, men det kan ju som allt annat variera.. Därför är det ju bra om man tog vara på de timmarna som man får sova..

Dagen har för övrigt varit kanonbra och väldigt lekfull. Både Alicia och Rasmus har varit på bra humör och skrattat mycket, kommit bra överrens, haft god aptit och ätit bra. Lek och bus har det varit mesta dels av dagen, bortsett från när de tog en tupplur.. Lyssnat på barnvisor har vi också gjort, Alicia dansade och Rasmus satt och gungade i takt med musiken. Sen så satt jag och Alicia och fikade, när Rasmus sov en stund. Vi hade en väldigt trevlig dag, alla tre och det gör vi gärna om fler gånger!

Imorgon, eller idag rättare sagt, så blir det en runda in till stan.. Ska in i några butiker och titta lite.. Jag tänkte även att vi skulle gå bort till en tjejkompis en runda och hälsa på, så man får träffa dem och deras nyfödda lilla dotter. Hon önskade nämligen ett besök och jag saknar henne. Så det blir en promenad dit när vi har varit i stan. Mys!

Nu är det bara 4 dagar kvar, tills min kära kommer ner igen och stannar till den 9:e. Så det ska bli jätte kul att få träffa honom igen. För sen så kommer han ju inte ner förrän den 17:e igen... Jag längtar som en tok nu iallafall.

Nä, nu ska jag ta och sova. Klockan springer verkligen iväg, när man har roligt. Pratade såklart med älsklingen i telefonen innan, vilket har blivit något av ett måste, känns det som. Men som är lika mysigt varje gång. Jag somnar betydligt fortare efter att vi har pratat ett tag.

Godnatt allihopa och sov så gott. Nu är det en ny vecka som väntar, en ny dag och nya tag som gäller.. Sussa sött!

Johan <3
:: http://gagge84.devote.se ::
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Och jag är alltid lika trött på nätterna :) hihi får börja prata tidigare på kvällarna så man kan sova i tid :)

    saknar dig mitt hjärta

    <3

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.