Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

31 juli 2011

Kärlek

Enda sen den dan då du var här
Så finns du inom mig
Enda sen den dan jag såg dig först
Så fyller du mina drömmar
Kom och gör vad du vill
Gör det om igen gör det för alltid

Enda sen den dan jag såg dig här
Så har jag väntat på att få se dig
Sen den dan då du vinka adjö
Så följer jag dina vindar
Gör vad du gör med mig nu
Gör det om igen gör det för alltid

Jag minns dina ögon som såg på mig
Jag minns dina händer när vi stod nära
Jag minns alla ord som bara var till mig
Jag ville så gärna bara få va med dig

Jag minns dina ögon
Minns dina händer
Minns allt som du gav
Minns dina ord
Minns dina blickar
Minns allt som du sa
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.