Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

19 september 2011

då drar jag igång igen..

Rasmus badar, vilket jag också ska göra när han är klar, eller duscha rättare sagt.. Idag är det storstädning, diska och matlagning som står på schemat, maten ska vara färdig kl 16:15, vilket betyder att jag har drygt 4 timmar på mig innan allt ska vara klart. Ska även försöka hinna ner en runda till Willys och köpa creme fraishé och grädde till maten.

Sitter och studerar Rasmus just nu. Han sitter i badkaret med duschen igång, alltså inget upptappat vatten, och han tycker vattenstrålarna är väldigt intressanta och tar gärna munstycket utanför badkarskanten eller slår den mot kanten. Av misstag när han skulle ta munstycket som jag hade liggandes vid hans fötter medan han lekte, så lyckades han få vattenstrålarna i ansiktet, han gjorde om det gång på gång, grinade till varje gång vattnet kom i ansiktet och gurglade.. Hehe han tycker verkligen om att bada/duscha, men nu får han nog vara klar..

Hoppas ni alla har en bra och trevlig måndag, precis som vi.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.