Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

18 september 2011

Dag 7

Dag 7 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Hehe.. Ja ni, hmm.. Vad skulle det vara?! Hmm.. Jaaa hahaha nu vet jag nog. En dålig vana som jag har men önskar att jag inte hade, är att jag inte kan äta någon mat när jag är ensam.

Jag måste alltid ha någon över på middag för att jag ska känna någon lust till att äta, annars så får jag ångest vid tankar på att äta något eller tillaga något.
Ärligt talat så lever jag nog på kaffe 5 dagar i veckan, och äter någon sorts av mat endast 2 dagar i veckan.. MEN, jag mår inte dåligt av det.. Men kanske skulle jag må BÄTTRE av att äta varje dag?

Någon som vill komma på middag hos mig??

(Rasmus får mat och äter varje dag, flera gånger om dagen. Det är jag jätte noga med. Kanske blir det lättare för mig när han blir äldre? Att han blir ett sällskap på ett helt annat sätt, när han är stor nog att kunna äta själv utan att bli matad? Det tror jag. Huvudsaken är att han får i sig den maten som han behöver, så mår jag bra.)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.