Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

14 september 2011

Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Jag måste faktiskt säga, Vintern.

Varför? För att jag älskar snö och de vackra snötäckta landskapen. När snön ligger på träden och taken och när det glänser och glittrar på marken. Åka skridskor och pulka. Julpynta, tända ljus vid advent, fira julafton och juldagen, vara med familjen och fira in nya året med nära och kära på nyårsafton. Men mest av allt är att det alltid känns så mysigt på vintern, med alla tända adventljusstakar och adventjulstjärnor i fönsterna och pyntadade julgranar. Vilken årstid kan vara vackrare, mysigare och underbarare än vintern?
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.