Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

13 september 2011

en riktig toppen dag

Har verkligen haft en riktig toppen dag idag! Och det som började dagen, gjorde hela min dag till en av de bästa!! För strax efter att vi vaknade, så kom *S* på kaffebesök. Tack för ditt sällskap! Lite senare så kom även Rebecca, så vi åt lite kåååv och snackade över ett par koppar kaffe, hur trevligt som helst.

Nu ska jag brygga kaffe igen, för strax kommer finaste Marica och hennes lilla dotter på besök, så kvällen verkar även den bli lika fantastisk som dagen har varit!

Tack alla mina vänner, ni är mer än guld värda. Ni vet vilka ni är och jag älskar er!!


RASMUS, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA UNIVERSUM. DU ÄR HELA MIN VÄRLD OCH MER ÄN DET!!! MIN KÄRLEK TILL DIG ÄR OÄNDLIG. DU ÄR MAMMAS ÖGONSTEN OCH DEN VACKRASTE PÅ JORDEN. TACK FÖR ATT DU FINNS. DU HAR GJORT MIG TILL EN HELT NY MÄNNISKA OCH DU ÄR DEN ENDA SOM VERKLIGEN KÄNNER MIG. JAG ÄLSKAR DIG PLUTTILUTTEN!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.