Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

23 september 2011

fredagsnoja

I natt kunde jag inte somna. Jag gick och la mig vid klockan 23:00 men låg och vred och vände på mig fram till klockan var 05:10 ungefär, (JAG VILLE INTE HA FREDAG) sen vaknade Rasmus vid ca 05:20 och var jätte pigg, lekhumör var på topp, så han stod och hoppade i sängen och jollrade nöjd, men som sen beslöt sig för att rycka mig i håret och i min kudde.

Vi har lekt och myst hela dagen, trots hans förkylning så har han varit väldigt lekfull och det är skönt att se. Sen vid klockan 19-tiden så kom hans pappa och hämtade honom, för att umgås med honom i helgen, så jag kommer inte att kunna träffa honom igen förrän på söndag. JAG KOMMER SAKNA OCH LÄNGTA IHJÄL MIG EFTER HONOM!

Nu sitter jag och äter pizza, som min mor bjöd med mig på. Sen ska jag bort till Rebecca ikväll, typ se nån film och dricka kaffe. Men först ska jag hem och greja lite..

HOPPAS ATT NI FÅR EN TREVLIG FREDAGSKVÄLL
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.