Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

7 september 2011

fyllt på i skafferiet

Har bakat Världens godaste bullar, jag är jätte jätte nöjd. Så saftiga och så söta och goda, ni måste verkligen smaka för att verkligen förstå hur goda de är. Men nu har jag iallafall fika till kaffet härdanefter... Kaffe och bulle någon? ;)

Nu ska jag bara dricka några glas vatten och sen så ska jag gå raka vägen till sängen, lägga mig och sova. Känner mig verkligen förtjänt av lite skön sömn nu, när jag har varit så duktig och bakat hela kvällen.

Godnatt, sov gott o dröm sött :)

Rasmus <3
Johan <3

En sak till bara...... Det blev över 100 bullar ;)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.