Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 september 2011

mitt snus är sluut!

- och jag behöver verkligen ha en nu..

Det har varit en underbar eftermiddag och kväll, då jag och Rasmus har varit hos Katrine. Avslutade sällskapet med att kolla på Efterlyst, sedan några minuter på en långfilm på TV1000, innan vi begav oss hemåt. Rasmus sov innan vi gick, och sov vidare när vi kom hem, jag la in några bullar i micron och tog sen och satte mig i soffan framför tv och gosade ner mig, tog fram blocket och började skriva en inköpslista. För vi åker till Ullared om nån månad. Ska köpa vinterkläder, kläder, julklappar till Rasmus, Alicia och Amelia, samt till Katrine och Freddy, då jag och Rasmus ska fira jul med dem på julafton. Men ska även köpa saker till Rasmus rum, inredningsprylar, kläder och lite saker till mig själv. Jag längtar tills vi ska åka upp dit.

Imorgon ska vi upp tidigt, för mamma Nathalie ska på möte, så Rasmus ska vara med sin mormor under tiden, som även hämtar oss och kör mig in till stan, där jag ska möta upp min förvaltare. Efter mötet så kanske vi går och äter lunch på uppe Åhlens eller på HotWok, men det märker vi då.

Nu ska jag försöka att sova, trots att jag inte har något snus.. Jaja, blir att köpa imorgon innan mötet. För jag överlever inte mötet annars.

Tjolahopp och godnatt!


Jag saknar dig massor hjärtat! :( <3



Vila i frid, Stefan Liv.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.