Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 september 2011

Fia med KNUFF

Sitter på innegården hemma hos mamma, har varit på möte på förmiddagen, sen hade mamma tvättstugan, så vi beslöt oss för att åka hem till henne och dricka kaffe. Och då stod det ett fia-spel på bordet, som jag med lite övertal lyckades få mamma att gå med på att spela, jag älskar verkligen sällskapsspel. Vanligtvis så har det bara blivit av när man har varit på barnakuten eller barnavdelningen på sjukhuset som vi har spelat detta, men vem tackar nej om det finns på andra ställen också? Inte jag iallafall...

Nu öser regnet ner, men vi sitter under ett partytält, så vi blir inte blöta. Sitter och lyssnar på musik, har hittat en text, med ett väldigt bra budskap i, det stämmer i vartenda ord med hur samhället fungerar, trist men sant. Även mamma, ville höra lite nogrannare på texten, så jag ska skriva ner den så hon kan läsa den. Ska strax gå in, men vill dricka upp kaffet först.

Snart blir det nog hemfärd, funderar på vad vi ska äta idag, det blev ingen lunch på stan idag pga tvättstugan, men det gör inget, finns ju mat hemma. Hade med mig bullar till mamma idag, så hon också fick smaka dem. Och hon tyckte också väldigt mycket om dem. *Stolt Nathalie*

Nu ska jag in och byta en bajsblöja på Rasmus, men ger er kanske en uppdatering senare....
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.