Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

4 september 2011

så jävla trött

Jag är sjukt jävla trött idag. Känns verkligen konstigt, ovanligt, kusligt. Skulle bara vilja gå och lägga mig, dra täcket över huvudet och somna om, men sån lyx har man ju inte idag.. Eller?

Snart kommer Johan och hälsar på igen, alltså Rasmus pappa, så jag har mina små funderingar på om jag ska lägga mig och vila en stund då..

Rasmus feber börjar sjunka, men än så är den inte borta. Just nu sover han igen och det behöver han så trött som han var idag efter natten, han har sovit oroligt i natt, kanske pga av att febern går upp och ner hela tiden?

Nähe, nu är jag alldeles för trött, så jag lägger mig en stund redan nu.. Varför är jag så trött idag? Känns som om jag skulle ha varit vaken i 10 år eller något.. Hoppas att det är tillfälligt bara, för såhär vill jag inte vara under en längre period, det blir för jobbigt. Men revbenen gjorde ju så att även jag sov oroligt i natt, så det kanske orsakade min trötthet, vem vet?!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.