Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

4 september 2011

infektion?

Jag har så otroligt ont i de övre och mellersta revbenen på vänster sida.. Gör ont när jag andas och hur jag än ligger. Håller jag andan så känns det bättre, men fan ska jag hålla andan hela natten för att kunna somna, så lär jag ju bokstavligen somna in för gott, och det är ju inte mina planer precis.. Jag vill ju helst bara sova under natten och vakna på morgonen igen. Hursomhelst, ont har jag iallafall, men jag vet inte varför. Det började fredags och då hade jag även ont i ryggen, lårbenen och axlarna, men det känner jag inte av lika mycket nu, nu är det bara revbenen men det är tillräckligt plågsamt. Jaja, är det likadant imorgon eller värre så ringer jag sjukan och hör efter vad det kan vara, för såhär kan jag inte ha det i evigheter!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.