Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

10 september 2011

utgång

Ikväll så blir det som sagt utgång. Katrine och jag ska nämligen gå ut och ha lite roligt, bara hon och jag. Det är ju även Karlskrona Crusing ikväll, så vi ska ta en runda in dit och se lite fina bilar och träffa lite folk, kanske träffar man någon som man känner?

Idag så har jag varit hos Katrine hela dagen. Har hjälpt henne med både det ena och det andra.. Jag gjorde i ordning deras flickors rum, tog ner alla tavlor och drog ut skruvarna och pluggarna, slipade skruvhålen och sen spacklade över dem, för att sedan slipa bort spacklet och måla. På så sätt så slipper de få betala för hålen, med tanke på att det fick lägenheten nyrenoverad när de flyttade hit. Och jag ställer självklart alltid upp för Katrine när hon behöver det. Och jag målade även väggen ute på balkongen, för ungarna hade haft lite roligt med en penna där, så ja, ni kan nog tänka er hur det såg ut. Men kul har det varit, jag älskar sånt här, måla och greja, det är nog lite av en hobby för mig, så jag gör det när jag får möjlighet till det. Jag har planer på att måla min hall, så jag slipper de blåa blommorna som är på väggarna nu, usch, jag vill ha något i stil och färg med en ljus nyans av café au latté, förstår ni vilken färg jag menar då? Det är inget som någon kan klaga på, eftersom det är mycket finare än vad som finns där nu, 70-tals tapet eller något.. Men den är inte skadad någonstans, därför målade de inte i hallen när jag fick lägenheten i ordning gjord för ett par veckor sen. De målade på tapeterna i alla rummen, utan i hallen. Typiskt, med tanke på att de är gräsligast! Så då kan jag lika gärna ordna det själv, för som sagt, det kan inte bli värre än vad det redan är.

Nu ska jag gå och lulla runt med Katrine, i väntan på att hennes gubbe ska komma hem, så vi kan dra bort till mig. Hoppas ni alla får en riktigt trevlig lördagskväll, för det kommer vi definitivt att ha!

TJOOOOOOO!!


JAG SAKNAR MIN RASMUS!! MEN IMORGON KOMMER DU HEM IGEN OCH DÅ SKA VI KRAMAS OCH BUSA HELA DAGEN!!! MAMMA ÄLSKAR DIG GUBBEN <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.