Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

10 september 2011

Tänk om..

...man skulle köpa sig ett par såna här och börja åka varje dag? Det var Katrine som kom på det häromdagen när vi satt och tittade på tv hemma hos henne, då var det en film där de åkte såna här.. Jag tycker att det var en jätte bra idé, men vart kan man hitta dem? Jag vill ju självklart ta ett par rosa, eller åtminstone med rosa hjul som dessa på bilden. Jag minns när jag ägde ett par såna här när jag var yngre, de var rätt svåra att åka med och så var de JÄTTE tunga. Men nu kanske man kan behärska dem lite bättre.. Men det tycker jag att vi bestämmer iallafall, eller vad säger du Katrine? Köpa oss varsitt par och sen åka en sträcka på ca 5-10 km varje dag.. Ett par nya inlines hade jag också velat ha.

På tal om skridskor, när ska vi åka till ishallen Katrine? Jag är riktigt sugen på att komma ut på isen igen! Det var flera år nu sen sist.. Jag börjar sakna tiden när jag gick i konståkning. Börja igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.