Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

23 november 2011

Nu är han här!!

Therese's efterlängtade son, Oliver!


Den 22 november 2011 klockan 22:06 kom han till Världen. Han vägde 2955 gram och var 49 cm lång. Ett jätte Stort grattis!! Jag är så glad för hennes skull.


Jag är så glad för hennes skull. Hennes längtan är äntligen över och hon får hålla sin efterlängtade lille son i sin famn och bara mysa.


Hon ringde mig för bara en litenliten stund sen, berättade hur det har gått sen vi pratades vid sist (minuterna efter att han var född) och sa att jag kunde komma och hälsa på dem på BB idag. Så det blir dagens utflykt. Men Rasmus får vara med sin mormor under tiden, eftersom han är förkyld och haft feber under kvällen, så är det olämpligt att han följer med upp dit pga smittorisken.


Så nu ska jag sova vidare.. Godnatt!


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar:

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.