Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

2 december 2011

fredag den 2 december 2011

Rasmus sover middag. I natt vaknade han flera gånger av sin hosta och hostade så mycket att han vid tre tillfällen höll på att kräkas. Jag tyckte så synd om honom. Men jag förstår om han är trött. Så få se hur länge han sover, eller om jag behöver väcka honom så han kan somna ikväll. Idag ska Rasmus till sin pappa och spendera helgen med honom. Jag kommer sakna honom jätte mycket! Men han kommer hem på söndag igen och jag längtar redan till söndag, även att han inte har åkt än.

Jag vaknade vid 06:06 i morse och kände mig väldigt pigg och utvilad, trots att jag var vaken flera gånger i natt. Hjärtat åkte till jobbet strax innan 06:30 och jag blev på städhumör.


Jag ska spendera helgen hos hjärtat. Han tyckte att jag skulle följa med honom och hans vänner på hockey på söndag, så det ska bli kul. Krif möter Pantern på hemmaplan, Kockumhallen i Kallinge. Lördagen blir det en liten hemmafest hos en av hans närmsta vänner och efter det blir det, vad det verkar, att gå på puben. Ikväll blir det en lugn hemmakväll, förmodligen blir det att vi sätter oss och lirar NHL12 på PS3 eller något. Jag ska iallafall julpynta hos honom, få upp några gardiner och lite sånt.


Strax ska jag börja med middagen, idag blir det hemgjorda biffar och mjölkstuvade makaroner på gammeldags sätt. Mycket gott! Jag ska även skriva en liten inköpslista på vad som behövs handlas hem imorgon och sen packa Rasmus väska. Jag ska även ta en sväng med snabeldraken också, passa på medans Rasmus sover och sen skura golven. Försöka att hinna med så mycket som möjligt innan kl 17. Runt kl 17.30 kommer Rasmus pappa och då har han med sig en låda med julgranspynt som vi ska gå igenom, jag ska sortera ut det som är mitt, men som jag vet så är det mesta mitt, då det var jag som köpte nästan allt av de julpyntet som vi hade när vi bodde ihop. Men så blir det när en är snål och den andra tvärtom, hehe..


Nu ska jag lägga ifrån mig mobilen, så jag avrundar här. Kanske blir en uppdatering senare, men jag lovar inget.


Trevlig helg, om vi inte hörs av!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.