Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

25 november 2011

Rasmus första tandläkarbesök

Sitter och väntar på att Rasmus ska vakna.. Hjärtat åkte till jobbet vid halv sju, sen dess har jag suttit och tagit det lugnt i soffan och tittat på tv. Idag ska Rasmus till tandläkaren för första gången. Det ska bli spännande, hur kommer Rasmus att reagera, vad kommer han att tycka om det? Mja, jag är nyfiken..

När vi har varit där, tänkte jag att vi skulle ta oss en shoppingtur.. Hur tänkte ni att jag skulle klara av att vänta tills imorgon? Haha :) Vill iallafall köpa någonting, antingen gardinerna idag eller belysningen. Ska passa på att köpa en blå lampa som jag ska ha i Rasmus rum sen, en boll som lyser blått.


En sak till. Det blir tåget på söndag ändå.. En av hjärtats vänner har födelsedagsfest på lördagen, så han kan inte komma på lördagen, vilket jag har full förståelse för. Men han kommer och hämtar oss vid tåget på söndagen iallafall.


Nu ska jag göra mig i ordning tills Rasmus vaknar.


Känner att jag behöver vila i eftermiddag när Rasmus sover, för just nu hade jag inte tackat nej till att få sova en timme till. Men jag klarar mig. Om inte annat så blir det att gå och lägga sig vid samma tid som Rasmus ikväll..


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.