Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

26 februari 2012

Katrine och Marica bad mig göra denna..

1) Vad gjorde du för tio år sen?
Ja ni, för tio år sedan var det året 2002 så då var jag bara 12-13 år. Men det var då jag träffade och blev tillsammans med min underbara pojkvän för första gången (och som jag nu är tillsammans med igen). Jag flyttade även till Karlskrona ifrån Kalmar och började en hel ny skola och fick lära känna underbara personer som nu är väldigt nära vänner till mig. Bl.a. Katrine och Marica.

2) Vad gjorde du för 1 år sedan?
För ett år sedan.. Då letade jag lägenheter i Karlskrona/Lyckeby för fullt, började umgås intensivt med min kära vän Rebecca och samtidigt njöt jag av livet som nybliven mamma.


3) Fem snacks du gillar:
Hehe, den var svår, jag äter ju typ aldrig godis nu för tiden.. men jag måste nog med mycke eftertanke säga: marabou mintkrokant, ljusa romerska bågar, bounty, plopp och polly.

4) Fem sånger du kan hela texter till:
Toby Keith - How Do You Like Me Now, Takida - You Learn, Brad Paisley - Whiskey Lullaby, Bryan Adams - Heaven, HEL - Engelbrekt.

5) Fem saker jag skulle göra, om jag var mångmiljonär:
Bygga mig ett eget hus, ta körkort, köpa drömbilen, öppna ett sparkonto till Rasmus med miljoner på, och köpa KRIF hockey's A-lag.

6) Fem saker jag aldrig skulle klä mig i, eller köpa:
Västar, orange färgade kläder, jeansjacka, KHK prylar, och rutig hatt.

7) Fem saker du gillar att göra:
Umgås med min son, umgås med mina vänner, kolla på KRIF hockey, spela PC- o PS3 spel, och pyssla.

8) Fem dåliga vanor:
Jag snusar, Jag är extremt envis, Jag röker, ursel på att komma ihåg att vattna blommor, och jag har jätte dåligt självförtroende.

9) Fem favoritleksaker:
Mobiltelefonen, snusdosan, digitalkameran, PS3, och datorn.

10) Tio personer jag vill se göra denna utmaning:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.