Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

25 mars 2012

17 månader sen..

Kan ni verkligen fatta att det har gått 17 månader sen vår lille prins kom till Världen?! Jag kan inte fatta hur fort tiden har gått, vart har tiden tagit vägen liksom?? Rasmus springer fram nu och i en väldig fart. Han klättrar och utforskar hela tiden. Det märks att han blir äldre och att utvecklingen går framåt. Jag är jätte stolt och jätte lycklig över att vara mamma till Rasmus, ett riktigt litet busfrö och som alltid har fullt upp, med ibland tio projekt igång samtidigt. Energi? -Jo tack! Men ack så roligt att titta på.

Idag så har vi varit i parken och lekt, Rasmus gungade och letade pinnar som han petade med i sanden. Han hade jätte roligt, jag blir så glad och alldeles varm inombords när jag hör honom skratta av glädje. Så jag njuter alltid lite extra när han får sina små skratt-attacker.
När vi kom hem så var det dags för Rasmus att vila, sen åt han Våfflor när han hade vaknat. Dagens middag var spagetti med bolognese, något som Rasmus verkligen uppskattade. Sen fick han sitt dagliga kvällsbad. Eftermiddagen blev lugn, vi lekte lite, myste i soffan framför tv och sedan fick Rasmus lite extra gott, innan det var dags att borsta tänderna och sen gå och lägga sig. Men idag verkade han inte alls vilja sova, för det hörs lite gnäll ibland.. Men han var trött så han somnar nog snart, annars får jag komma på något som är sövande för honom..

Jag sitter just nu i soffan och dricker kaffe, tittar på discovery channel och kopplar av. Har precis städat efter Rasmus och dammsugat. Imorgon är det en ny vecka och det betyder dagis för Rasmus del. Jag funderar på att ta en ordentlig städdag imorgon när lillprins bus är på dagis. Plocka ner lite grejer i förrådet och kanske möblera om lite.. kanske?

S, du är saknad. Du finns alltid i mina tankar. Jag längtar efter dig. Hoppas vi ses snart <3

Jag älskar dig Rasmus, min underbara son. Du är det bästa som någonsin har hänt mig <3<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.