Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

6 april 2012

Glad Påsk!

Sitter just nu hemma hos Simon, tillsammans med Cassie och Tom. Simon grejar i hallen och har precis borrat i väggen, för att sätta upp den nya hatthyllan som vi var och handlade på Karlskrona Möbler igår. Vi köpte även en förvaringsgrej för viktiga papper och räkningar, som man sätter på väggen med två fack. Idag satte vi även upp alla Simons ishockeymatch tröjor på väggen, samt tre stycken halsdukar, en HV71 och två KRIF.

Igår så var vi ute och åt på thairestaurang med Johanna och Casper, träffade även Cassie och Tom som också var där och åt med Toms familj. Sen så gick vi hem och tog det lugnt en stund innan Mathias och Hanna kom en runda på besök.

Rasmus är hos sin pappa denna påsken, så jag får inte träffa honom förrän på måndag igen. Jag kommer att sakna honom jätte mycket!! Det är så extremt ensamt och tomt utan honom, det är tråkigt och jag är alltid rastlös utan honom. Och tystnaden! Fy vad hemskt det är, det är alldeles för lugnt och tyst! Längtar tills han kommer hem igen!!

Imorgon så ska vi på middag med WA och KRIF's A-lag, på Putt Inn i Ronneby. Undra vad det är för mat, buffé stod det på inbjudan, så det kan ju vara allt möjligt... Men det ska bli jätte kul och spännande. Sen så blir det utgång på kvällen.

På söndag ska vi hem till svärfar och äta påskmiddag, vilket också ska bli trevligt. Undra vad det bjuds på?

Nu ska jag vara lite social med Cassie och de andra, men jag ville bara ge er en liten uppdatering.

Glad påsk på er och ha en riktigt trevligt helg, om vi inte hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.