Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

16 mars 2012

det kryper i kroppen på mig..

Om 3 timmar sitter jag på flyget. Jag känner av oron mer och mer idag, jämfört med igår, samtidigt som jag ser fram emot det. Tänk, jag ska flyga?! Jag har sagt till Simon att jag vill sitta invid fönstret, för jag har aldrig gjort det förut. Hoppas han låter mig göra det, för han säger att han älskar att sitta vid fönstret. Men eftersom det är tydligt att han har gjort det förut, så är det faktiskt rättvist att låta mig få göra det, som aldrig gjort det innan. Det känns som att jag har myror i kroppen just nu, det kryper överallt av oron, är det normalt?

Frukosten är avklarad. Älsklingen åkte till konditoriet och köpte nybakta frallor och en negerboll till mig, som jag ska ha till kaffet strax. Det var jätte goda frallor. Ostfrallor, mina favoriter, med gouda ost på.

Svärfar var här för en stund sen och hälsade på, för att han skulle se hur golvet i hallen såg ut nu när det är klart, eller rättare sagt, klinkersen som vi har lagt 120cm ut från ytterdörren. Det blev riktigt snyggt!

Jag saknar Rasmus jätte mycket, hoppas han får en bra helg och klarar sig från att bli sjuk, då det går mycket sjukdomar just nu, bl.a maginfluensan. Och det hoppas jag att han slipper få denna helgen. Han ska till sin pappa denna helgen, iomed att jag ska iväg.

Nä, nu ska jag fylla på min kopp med nytt kaffe och ta min negerboll. Sen är det bara att sitta och titta på klockan och vänta på att den ska bli 12:10 då vi blir hämtade och ska åka till flygplatsen.

Hoppas alla får en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.