Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

22 april 2012

Ai, se eu te pego


Då var man hemma igen. Både trist och skönt!

Har även gjort om min bloggdesign som ni kanske har märkt. Sitter just nu och modulerar lite i bloggen och funderar lite på en ny header, men är inte riktigt överrens med mig själv hur jag vill att den ska se ut, men det kommer väl så småningom, inte idag eller imorgon iallafall, men någon dag framöver kan ni vänta er en ny.

Har fått en ny favoritlåt, en låt som jag spelar om och om igen, kan liksom inte sluta lyssna på den. Det är "Ansiktet - Äckligt". Sitter just nu med hörlurar och spelar den i Spotify i en spelningslista som endast innehåller den låten... Den gör mig glad, melodin gör mig glad. Det är så härligt gung i den på något sätt.. Texten kan man väl tycka vad man vill om, det är upp till var och en. Så det är vad jag pysslar med just nu. Rasmus sover och har gjort i några timmar nu.

Tack alla inblandade för igår! Jag hade jätte trevligt och jag hoppas att ni också hade det.

Nä, nu ska jag snart ta kväller, men först ska jag lyssna några gånger till på låten, innan jag stänger av datorn. Ja just det ja, jag sitter vid min bärbara nu, så jag kan befinna mig var som helst nu, skönt att slippa vara låst vid köksbordet, där min stationära dator står för tillfället, i väntan på ett datorbord. Ja, det var väl bara det.. God natt och sov gott allesammans!!

”Du och jag under täcket, baby
Det har gått flera veckor, baby
Sen vi låg där hos dig och du frågade mig,
Ska vi göra något äckligt, baby
Jag blev tagen på sängen, baby
Jag låg där naken och ängslig, baby
Men det kändes okej, när du visade mig
Hur man gör nånting äckligt, baby”



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.