Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

23 april 2012

älskade barn


Dagen började runt halv tio, då Rasmus valde att ta sovmorgon idag. Alltid lika uppskattat. Upp och ladda kaffet och invänta kaffesällskapet, som knackade på dörren runt halv elva. Trött som jag var, så kände jag mig väldigt osocial, men Ante envisades med att det var jag inte alls, men det vet jag att det var jag visst det. Medan Rasmus åt frukost så satte jag igång hans nya film, Rasmus Nalle och den uppskattades. Blev lite nostalgi att se den, då det var ungefär 17 år sen jag såg den och läste böckerna senast.. Underbart!

Nu har Ante åkt, eller det var ett tag sen nu.. Så nu ska Rasmus och jag äta lunch och sen ska Rasmus vila en stund, för att sedan gå ut och gå en promenad med nya vagnen. Det ser jag verkligen fram emot. Men undra vart vi ska gå.. Någon som har något förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.