Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

21 april 2012

Nu är jag nöjd... för tillfället iallafall

Igår var vi och köpte en ny vagn till Rasmus. Det blev en Britax Vigour 4+. Jag är nöjd, trots att det inte riktigt var det märket som jag helst ville ha, men den är likvärdig med vad jag letar efter och den duger tills vidare. Och Rasmus gillade den, det var det viktigaste!

Nu sitter jag och dricker lite kaffe, ska strax dra igång och stor städa. Väntar på att hjärtat ska komma hem igen, som är och grejar med sin bil för tillfället. Har även konfigurerat routern med det trådlösa nätverket, så vi kan använda det mobila bredbandet i routern istället för direkt i datorn, det är mycket bättre så. Har även fått en bärbar dator utav hjärtat. Han var och köpte sig en ny nu i veckan, så jag fick överta hans gamla, vilket jag är jätte stolt över, för jag ska bara använda den till att surfa på ändå och den är bara något år gammal så jag är inte bitter haha! Så nu är den nya datorn kopplad via HDMI till tv och det är lite ovant att ha datorbilden på avstånd, men man vänjer väl sig?! Nu ska jag sätta i gång musik och sen dra igång med städningen!!

Hoppas alla har en riktigt trevlig lördag!!

Jag älskar min Rasmus mest av allt. 
Mammas lilla prins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.