Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

20 april 2012

Godmorgon sötisar

Idag är det fredag och egentligen så skulle Rasmus åkt till sin pappa, men pga sjukdom så får Rasmus stanna hemma hos mig istället. Trist jag vet, men finns inte mycket att göra åt det.
I eftermiddag så ska vi åka och titta på en ny vagn till Rasmus, jag är lite oerfaren av den modellen, men jag spenderade några timmar igår kväll med att läsa om den och den verkade bra, så får se vad jag tycker om den.

Ikväll är det 35års kalas där det ska bjudas på smörgåstårta, som jag verkligen älskar! Och efter det får jag träffa min stora kärlek. Jag längtar såå efter att få krama om honom igen.

Igår var vi och storhandlade, hittade då en till film till Rasmus, som jag har letat efter enda sen han låg i min mage. Det märks i dvdskåpet nu att Rasmus börjar få en samling filmer, när en hylla bara består av barnfilmer. Men det är som det ska och fler filmer kommer det att bli.

Vill även säga grattis till min storasysters sambo som fyller 35 år idag. Grattis Henke!


Nu ska jag njuta av mitt kaffe och titta på min älskade son när han leker och busar. Tiden går så otroligt fort. Om fem dagar så blir han arton månader, kan ni fatta det?! Ett och ett halvt år?! Om drygt sex månader så fyller han två år. Herrejisses vad tiden springer iväg när man har roligt. Mitt ärr från kejsarsnittet syns knappt längre och för mig symboliserar det ordspråket, "Tiden läker alla sår". För sen Rasmus föddes så har mitt liv blivit bättre, jag mår bättre och jag är så lycklig. Lycklig över att vara Rasmus mamma och lycklig över att vara mamma till Världens finaste prins. Med andra ord, Rasmus är det bästa som har hänt mig, tack vare honom så är jag den jag är idag.

Jag älskar dig Rasmus och kommer alltid att göra.


En sån härlig dag, det regnar eller har regnat och jag är så himla glad idag, vaknade och kände mig jätte glad. Sånt är trevligt! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.