Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

9 maj 2012

onsdag..

-If love was the sun, it would explain why it always comes and goes, makes your whole world warm and wonderful when it touches you, but makes everything cold and gray when it disappears.


Förlåt att jag har varit så dålig på att blogga på sista tiden, jag hade verkligen bestämt mig för att bli bättre på det, men sen fick vi fullt upp igen och jag valde att prioritera allt annat framför bloggen. 


Rasmus är på dagis just nu, men det är snart dags att gå bort och hämta honom igen. Ska ringa ett par samtal först bara. Funderar på vad vi ska äta till middag idag också, det är så mycket jag är sugen på, så jag får nog låta Rasmus välja, det blir alltid bäst så. 


Nähe.. Kaffet väntar! Ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.