Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

23 maj 2012

oj vad tiden går..

Jag ber om ursäkt för att det har blivit dåligt med uppdateringar på sistone.. Det har hunnit gå 11 dagar sen jag skrev senast, jag borde ju skämmas egentligen.. Men ska försöka att få ihop en sammanfattning av vad som hänt under dessa dagarna.

- Idag så har vi varit på bvc, Rasmus pappa följde också med, det var 18 månaderskontroll, men det är mer som 19 månaderskontroll, i o med att han är 19 månader om 2 dagar. Vår lille skrutt väger nu 12010 gram och är 82 centimeter lång. Helt otroligt vad han har växt. För drygt 19 månader sen så vägde han bara 2910 gram och var 47 centimeter lång. Nu har han snart växt till dubbel längd och gått upp 9,1 kilo. Det märks att han börjar bli stor och stark!

- Igår så var Rasmus pappa här också och lekte med Rasmus, vi var ute och de lekte i sandlådan. Pappa byggde sandslott som Rasmus tyckte om att riva. Men roligt var det! Sedan åkte pappa, då tog jag och Rasmus och gick en lång promenad in till stan, där det blev lite av varje att ta med sig hem. Bl.a en ny solhatt till Rasmus och ett par shorts till mig.

- I måndags så följde pappa även med till dagis och lämnade och hämtade Rasmus, vilket de nog uppskattade bägge två.

- Helgen som varit, spenderade jag hos mitt hjärta i Ronneby, medan Rasmus var hos sin pappa, torsdag - söndag. Vi åkte till Ronneby redan förra lördagen, för att överraska hjärtat när han kom hem från Tyskland, vilket han verkligen uppskattade. Sen var vi där under hela veckan, vilket även blev en upplevelse, då jag sov för första gången ensam utan hjärtat i hans lägenhet, måndag - onsdag. Det var lite läskigt och obehagligt första natten, den andra natten gick betydligt bättre. I lördags så var vi i Tingsryd och kollade på rally och gick på Börjes.

Så det är vad som har hänt sen senast.

Imorgon så blir det dagis för Rasmus del och då ska jag in till stan en runda, ska handla lite mors dag presenter och lite annat smått och gott.


På rallyt i Tingsryd.
Far och son.
I väntrummet på Bvc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.