Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

10 november 2012

Äntligen!

Nu är vi hemma igen från kalaset. Eller ja, vi var hemma en stund innan kl 21.00 och Rasmus slängdes i sängs direkt. Bytte blöja och klädde honom i pyjamas redan när vi var på kalaset, innan vi åkte och gjorde honom klar för att läggas direkt när vi kom hem. Och det gick jätte bra, han somnade direkt. Skönt!
Älsklingen stack direkt när vi kom hem ungefär, ikväll är det hans tur att gå ut, så han äe nu på förfest hos några vänner. Så jag sitter här hemma och vet inte alls vad jag ska göra för att roa mig. Roade mig en stund, med att granska vår nya vagn och utforska den lite. Så nu vet jag hur den fungerar och vart allt reglage sitter. Och jag är lyckligare än någonsin nästan, jag är så glad, nu har jag äntligen min drömvagn! Ååååh det liksom pirrar i hela kroppen och jag längtar tills jag får ta en långpromenad med den, vilket jag ska se till att ske imorgon. Jag längtar! ÄNTLIGEN!!!!

Så här bjuder jag på en bild på min skönhet!


♥ Kan ni förstå min lycka? ♥
Detta är min 8:e vagn på 2 år. 
Och först nu har jag äntligen hittat rätt. 
♦ Nu är jag nöjd! ♦

Sitter nu och tittar runt lite på Tradera, kollar på barnkläder, hushållsprodukter och baktillbehör.. Funderar också på hur jag ska utforma älsklingens födelsedagstårta. Han sa först att han vill ha en tårta som såg ut som Amerikanska flaggan, men sen sa han att jag skulle överraska honom. Det är 39 dagar kvar tills han fyller år, men han fyller på en onsdag, så det blir att fira honom helgen som kommer därefter istället, vilket för att jag har ca 42 dagar på mig att konstruera hans tårta och komma på ett utseende som han kommer älska. En födelsedagspresent har jag redan fixat, men jag tror jag ska ge honom lite mer än det.  Men jag är inte helt säker på hur jag ska formge den eller vad man ska säga.. Det är en sak som jag kan specialbeställa och göra mer personlig, så det är bara att komma på rätt sätt, för att ge honom den där WOW-känslan.. Liksom, jag vill hitta den perfekta presenten, utöver det jag redan har fixat.. Som tur är så har jag lite tid på mig att fundera innan jag måste beställa den. Men nu ska jag äta..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.