Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

9 november 2012

Ikväll är det min kväll!

Ja, nu sover Rasmus, efter mycket om och men. Och han skulle promt sova i min säng idag, på min kudde och jag skulle ligga och hålla om honom tills han somnade. Och jag fick helst inte röra på mig heller, så där låg jag och kände hur det började klia på min arm.. Huuuh vad jobbigt det var! Ja, jag fick ju inte röra mig, så jag kunde ju inte klia tillbaka. Så det var hur underbart som helst sen när han hade somnat och jag kunde klia tillbaka, äntligen!

Ikväll ska jag på Tjejkväll på ishockeyn och jag börjar bli jätte nervös. Men som tur är så har jag Johanna med mig, så ensam behöver jag inte känna mig. Men ändå.. Kul ska det iallafall bli och jag ser fram emot det jätte mycket. Men vad ska jag ha på mig? Åååh så svårt det blev plötsligt!

Jag tror jag ska ta och värma en panpizza medans jag funderar ut vad jag ska ha på mig.. Magen börjar kurra på mig nu, ändå så bjuds det på buffé under tjejkvällen. Men hur ska jag kunna vänta tills dess??

Mat, mat, mat, mat, mat...!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.