Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 november 2012

Lite smått o gott..


Idag när vi kom till dagis så möttes vi av denna fina bilden. De berättade att eftersom Rasmus var hemma och var sjuk på sin födelsedag, så tänkte de fira honom idag istället. Och sen när jag hämtade honom så fick jag höra att han verkligen hade tyckt om det. Speciellt när de hade sjungit för honom. Men han blev jätte glad när jag kom och hämtade honom, direkt så ropade han "MA-MA!!" och sprang framt till mig. Man blir så glad när man ser att man är efterlängtad!

Nu är vi hemma iallafall och ska snart ner och möta upp min kära karl i stan, som ska handla födelsedagspresent till sin far som vi ska fira på söndag. Men idag så kom de hem ifrån Australien, efter att ha varit där i ca 2 härliga veckor, så då ska vi åka hem till dem en runda ikväll och hälsa på, tyckte dem. Men jag tror inte att det blir så långvarigt besök, för jag börjar bli hungrig och det är alltid min karl också när han kommer hem ifrån jobbet. Men jag funderar fortfarande på vad vi ska äta till middag idag??

Någon som har några tips på goda maträtter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.