Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

14 december 2012

14 december



Idag åker Rasmus till sin pappa och ska vara där till annandag jul, alltså 26 december. Och jag tror att de kommer att ha hur trevligt som helst. Roligt för Johan att ha Rasmus över jul också. Vi har varannat år.

Jag funderar på att åka till Karlskrona idag, för att hälsa på min bästa vän Katrine och hennes familj, samt hälsa på min bästa vän Daniel och sen åka hem till min mamma en stund. Tankar på att övernatta finns också. Känner att jag vill komma bort från allt ett tag, träffa mina vänner och min familj. Så jag åker isåfall direkt när Johan har hämtat Rasmus.

Igår fick jag hämta Rasmus tidigare från dagis. Personalen ringde och sa att Rasmus har fått ögoninflammation i båda ögonen. IGEN! Det är sju veckor sen han hade det, lustigt att det ska komma tillbaka så snabbt? Men idag ser det bättre ut, jag tvättar hans ögon flera gånger dagligen och håller allt han rör vid steriliserat (så gott jag kan iallafall). Så jag har informerat Johan också om hur han ska göra för att underlätta det, så jag tror att det kommer att gå jätte bra. Annars så har han en syster som är undersköterska som han kan råda med, eller ringa till mig, så han är inte helt hjälplös precis.

Imorgon är det dags för Simons överraskningsresa.. Jag har fortfarande inte fått veta vart vi ska åka. Och jag är ju nyfiknare än någonsin just nu. Samtidigt som jag är nervös.... Men det går väl över hoppas jag?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.