Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

21 december 2012

21 december



KÄRA LÄSARE! 
DETTA INLÄGG FÅR NI TOLKA HUR NI VILL. 
HOPPAS ERA FANTASIER RUSAR IVÄG NU.



- Snön faller och det börjar närma sig jul och allt.. 

I natt så har jag sovit jätte bra, somnade i rätt bra tid igår och vaknade runt 11 idag och det känns jätte bra.  Är just nu hos Danne och ska stanna här tills på julafton. Och det är helt underbart, inga bråk eller tjafs. Idag hade jag hoppats på att kunna gå bort till Katrine och hälsa på, men just nu när snön verkligen faller ner och att det inte är alls lämpligt väder för att gå i gymnastikskor, så känner jag att jag måste avvakta lite.. Iallafall till det har slutat att snöa.

Idag skulle jag även vilja gå ner till Willys och små handla lite, för att ha något tills i kväll, men även där så är det vädret som har betydelse, jag kan ju inte gå ner dit i snön och pölsa fram och sen ha dygn sura skor och strumpor.. Ska ta och köpa nya skor i mellandagsrean, men det är ju några dagar kvar tills dess. Vet inte heller om jag ska välja ett par fodrade stövlar eller om jag ska välja ett par skor som jag kan använda även på hösten och våren.. Det är svårt det där, men bäst är nog att jag kanske ska köpa mig två olika skor/stövlar.. Men det får jag se till sen. Mamma behöver också ett par nya skor, så jag tänkte att jag skulle ta det tillsammans med henne, så handlar man det på skopunkten och nyttjar deras erbjudande där man tar 3 och betalar för 2.

Sitter och ler, tänker på allting, alla glada stunder som jag har tillsammans med dig. Du bryr dig om mig, du vill se mig glad, du vill att jag ska må bra och du anstränger dig verkligen för att se mig lycklig. Jag är så otroligt glad över att du kom in i mitt liv. Jag har nog aldrig träffat någon som har fått mig att vara såhär glad, varenda minut och som verkligen vill att jag ska le hela tiden. Men jag skulle aldrig vilja spola tillbaka tiden just nu, eller få den ogjord. För jag tar vara på varje stund tillsammans med dig. Du är en ovärderlig person, du är verkligen "one of the kind" och jag skulle aldrig kunna träffa någon som du igen. Du är som en kopia av mig själv, fast i manligt format. Du är som en ängel, min skyddsängel. Du finns alltid där och vill ge mig trygghet. Jag uppskattar verkligen allt som du gör för mig. 


Tänk om jag hade fått må så här bra varje dag. Tänk om jag dagligen fick ha Danne i min närhet, alltid få höra hans röst säga att jag är underbarast och varje dag få en kram som säger att allting kommer bli bra, att det inte finns något som jag behöver att oroa mig för. Jag är så evigt tacksam, så otroligt glad, så otroligt lättad och allt känns så där riktigt extraordinärt underbart!

Men nu ska vi ut och äta middag, sen ska vi handla lite gott inför kväll, då vi ska kolla på några filmer.






KÄRA LÄSARE! 
DETTA INLÄGG FÅR NI TOLKA HUR NI VILL. 
HOPPAS ERA FANTASIER RUSAR IVÄG NU.
PUSS & KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.