Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

29 december 2012

29 december

 - en framtida tatuering..
..vem vet..


Satt och ritare lite på mig själv häromdagen. Vill så gärna tatuera in Rasmus på min underarm och helst en tatuering efter min egen skiss, för en personligare känsla, så jag testade lite och fick fram detta, men jag är inte helt nöjd med resultatet, så när detta är borta så ska jag prova en gång till fast med lite annat tänkande och ett annat teckensnitt. Sitter oftast och skissar på ett blankt papper, för att se om jag kan få fram resultatet som jag vill uppnå. Men så emellanåt så ritar jag även såhär direkt på armen, mest för att se vilken storlek och placering som känns bäst. Så ja, än har jag inte hittat det resultat som jag verkligen känner känns rätt.. Men snart så, om några år kanske..?! Det återstår att se.. Tack och lov för penna och papper.


...trött men glad en ändå...


Idag ska vi gå en promenad ner till stan för att hämta ut lite kläder till Rasmus, som jag har köpt. Ska även posta ett paket själv också. Kanske det blir en runda in på Lindex och KappAhl också, eller jo det blir det säkerligen.. De har kanske lite rea nu, som är värt att titta på.. En fika hade inte suttit fel heller. Ska slå en pling till Cassie och se vad hon hittar på idag. För övrigt så har vi inget speciellt inplanerat idag. Min mor ska åka och kolla på en ny säng till mig, så hon ringer lite senare när hon har gjort det. Annars är det typ bara ner på stan, hämta ut och lämna in, sedan hem igen. Vädret är ju inte det roligaste precis, då det regnar och är disigt ute. Men men, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder finns ju ett ordspråk som lyder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.