Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

26 december 2012

juldagen 2012

Julafton firade jag hos min storasyster med hennes familj, min mor och min lillasyster, samt juldagen har vi firat där också. Och då var även en av min andra storasyster och hennes familj med också. Det var verkligen trevligt. Det blev riktigt god mat och väldigt god efterrätt, ris al a malta med saftsås. Nog det godaste som finns bland efterrätter. Vi övernattade även där i natt. Det var härligt med lite miljöombyte, men jag hade verkligen svårt att somna och komma till ro. Jag saknade nämligen Daniels sällskap. Jag trivs så bra tillsammans med honom. Så jag blev jätte glad när jag äntligen fick åka hem till honom idag igen, för saknaden efter honom var extrem. Och han hade saknat mig minst lika mycket, så vi båda två blev jätte glada att äntligen få ses igen. Liksom, vi var tvungna att vara ifrån varandra under ett dygn och det var faktiskt jobbigt!! *hihi* men nu är den eviga väntan äntligen över. 

TACK OCH LOV FÖR DET!!!! 

Men iaf...... Efter att jag hade kommit hem till Daniel igen så la jag mig direkt på soffan haha, underbart härligt att äntligen vara där igen. Någon som jag verkligen hade längtat efter. Och efter lite prat och så, så gav han mig världens underbaraste kram inte lång tid efter det så var han så omtänksam och gullig, så han började fila mina fötter, liksom hur snällt är inte det på en skala 1:100??? jo..... ETTHUNDRA !


Och om det inte var nog med det, så gav han mig även fotmassage (?!) 
...och jag verkligen kände hur jag hamnade i paradiset. 
Det var riktigt j*vla skönt ska ni veta!!!
Såå nu är mina fötter verkligen glada. 
Och det var verkligen välbehövt!


VÄRLDENS LYCKLIGASTE FÖTTER
- och världens lyckligaste tjej..

God natt.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.