Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

23 december 2012

dagen före julafton..

Igår så var vi hos min älskade Katrine och hälsade på. Och det var hur trevligt som helst. Kände verkligen hur mycket jag hade saknat henne och barnen. Gosade bebis gjorde vi också och det gjorde mig lika bebissjuk som alltid, eller rättare sagt bägge två blev bebissjuka. Detta var första gången som Danne höll i en bebis och han blev verkligen förälskad i upplevelsen, han säger nu att han ser fram emot att bli pappa. Jag blir så glad av att höra någon säga så, liksom att en kille säger att han blev så berörd av upplevelsen.



Lilla Milo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.