Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 december 2012

Fredagsmys

Ligger och tittar på Ghost Adventures, som är världens bästa program. Och som tur är så gillar Simon detta också. Och för att fullända kvällen/natten så har vi även några tända ljus, coca cola, snacks och varsin soffa att breda ut oss på.. Det kallar jag lyx. Men snart blir vi av med dem och då ska vi köpa en ny istället, antingen en U-soffa eller en divan. Vi är lite oense där, för jag vill ha en soffa U-soffa (med både schäslong och divan), medan Simon vill ha en soffa med bara en divan/schäslong. Så det återstår att se vad det blir...

Nu ska jag vara social och njuta av myset :)

Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.