Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 december 2012

Lördagsafton

Ligger och fördriver tiden med att titta på när Simon spelar Assassin's Creed Revelations på PS3.

Vääädligt kul......

Vill kolla på tv, så jag ligger här snällt på soffan mittemot och väntar tålmodigt på att tvn ska bli ledig snart. Hoppas det blir snart!

Så för att tiden ska gå ännu fortare, så ska jag ta min kopp och fylla på med nybyggt kaffe. Behövs efter glassen. Huuh vad sött det var, jag orkade inte ens äta upp allt. Ändå så delade vi på en 0,5L GB glass 88:an. Gott, men alldeles för sött enligt mig. Så kaffe få balansera upp smaklökarna.

Trevlig lördag allesammans! :)


2 kommentarer:

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.