Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

5 januari 2013

5 januari 2013

Helt otroligt, ännu ett år har passerat. Vad har hänt då? Jag har visserligen blivit ett år äldre och även Rasmus. Hans utveckling har verkligen börjat ta fart nu. Han pratar mycket mer och fler ord har börjat användas. Jätte roligt! Man blir så glad av att se hur han lär sig nya saker hela tiden. Han är jätte duktig!

Rasmus är hos mormor och leker just nu, jag saknar honom jätte mycket, men jag ska hämta honom imorgon igen. Men han är jätte glad över att vara hos mormor. Han brukar tjata efter mormor och vovven jätte ofta när vi är hemma. Sen skiner han upp som en sol varje gång som de kommer på besök. Så han är glad nu när han får spendera lite ensam tid med mormor och vovven. Han älskar verkligen mormors hund.

Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Daniel står nämligen och lagar mat just nu och sånt är jag inte bortskämd med precis.. Men det uppskattar jag verkligen! Ibland behöver ju även jag bli ompysslad lite.

Ha en fortsatt bra lördagskväll allihop.

- mina tankar är med Rasmus ikväll, för jag längtar tills jag få ha honom i min famn igen.
...men jag försöker ändå att slappna av och rå om mig själv ikväll..

1 kommentar:

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.