Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

21 januari 2013

21 januari 2013

Godmorgon.

Idag vaknade jag hyfsat utvilad innan kl 8 och det kändes underbart! Men livet är mycket härligare nu så det kan ha sina förklaringar, varit bebisvakt sen i onsdags, åt Katrines och Freddys underbara son Milo som är 3 månader gammal. Jag känner mig mycket mer levande med att ha haft en vardag med två barn. Så längtan efter en till bebis är enorm just nu. Men det tar ju sin tid, dem går ju inte att beställas på postorder precis med ca 2 veckors leveranstid.. Då hade ju livet varit alldeles för enkelt.. Men väntan på det där plusset är ju också en del av livet. Åh va vi längtar!

Idag så ska vi åka in till Karlskrona och lämna Milo till sina underbara föräldrar igen och det kommer att kännas tomt att komma hem igen sen utan bebis. Men det är bara att försöka att återgå till sin gamla vardag igen. När vi är i Karlskrona så ska vi även passa på att träffa min mor också, men idag så får hon ta sig in till city och möta oss där över en fika eller något. Men innan dess så lämnar vi Milo men även dricka kaffe och prata lite när vi ändå är hos Katrine. Det har ju inte blivit av att man varit där lika ofta som förr och det är jobbigt ibland, för jag saknar att bara kunna gå över till henne när jag vill ha sällskap och behöver prata. Eller att hon kom över till mig när hon behövde mig. Men framöver så får vi göra någonting åt det tycker jag!

Nu sitter jag här, hemma i min lägenhet, fast vid Dannes dator,, det känns lite ovant men såååååå härligt! Äntligen liksom! Nu vet jag att han inte är lika rastlös längre, när han har det han behöver här hos mig. Kaffet står även precis intill mig på min vänstra sida och det betyder att jag är under uppvaknande och snart är människa igen. Vid min högra sida så är jag min andra hälft och det är obeskrivligt. Han är min högra sida!

Men nu ska jag fortsätta att förbereda dagen och se till att vi får något i magen..
-Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder också när jag ändå bloggar via datorn.. 

Syns det att det här är jag?
Lite creepy egentligen att se vad man kan skapa av en bild med PS. Men häftigt. Ser ut som att kunna passa på ett omslag till en skräck/science fiction film eller ett dataspel typ.. Kanske skulle satsa på en framtid som covergirl till något sånt? Jag har ju det som krävs dvs...
Här är orginal bilden.. Tänk att denna "oskyldiga" bild kunde bli så där..?!

Här nedan kommer iaf lite randombilder från dagarna som har gått..

Rasmus blev plötsligt bebis igen och envisades med att han skulle sova i liggdelen som bebisen.
Här är vi på väg till dagis för att lämna Rasmus.
Här sitter Milo och Rasmus framför tv och kollar på Teletubbies. Rasmus envisades även här och denna gång om att bebis skulle sitta bredvid honom och titta på "dattabys".
Milo är nästan alltid glad och det har varit hur underbart som helst att ha honom här.
Rasmus skulle också ligga i babysittern och titta på "dattabys" (teletubbies).. Sova skulle han också göra där i.
En glad liten Milo efter att ha ätit.

Daniel och Rasmus myser i soffan framför Musses Klubbhus.

♥ Nathalie och Daniel ♥

Rasmus och Daniel när vi är på besök hemma hos mamma/mormor.

♥ Rasmus och Daniel ♥

♥ Rasmus ♥

Daniel och Rasmus, tänk att hörlurar kan vara så spännande..

Hoppas ni har haft en riktigt trevlig helg! - Det har vi haft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.