Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

23 februari 2013

23 februari 2013


Idag har vi varit på kalas i Rödeby hos min äldsta syster Sussie och firat min lillasyster Emma och min systerdotter Linda. Det var första gången som Daniel fick träffa min familj och det var jätte trevligt. De bjöd på varma mackor, kakor och bullar som var riktigt gott :)

Men nu är vi hemma igen, skönt med lite lugn och ro igen, trots att det var jätte kul på kalaset. Borta bra men hemma bäst?! Så nu ligger jag på soffan och bara tar det lugnt. Ska kolla på film med älsklingen lite senare. Hoppas på att drt blir någon utav Transformers filmerna♥ De är nog några av Världens bästa filmer, enligt mig iallafall.

Rasmus är hos sin pappa tills imorgon och jag saknar honom jätte mycket. Längtar verkligen tills han kommer hem igen.

Var på CityGross på hemvägen efter kalaset och köpte hårfärg. Ligger och funderar på om jag skulle ta och färga håret redan ikväll, så har jag det gjort..

Hmm... Vad tycker ni?


Jag och Daniel, på kalaset


Bilderna är tagna idag, innan, under och efter kalaset..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.