Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

9 februari 2013

9 februari 2013

Rasmus är hos sin pappa och det känns jätte tråkigt denna helgen. Jag saknar honom så fruktansvärt mycket och jag känner mig jätte deppig hela tiden. Så jag längtar verkligen tills imorgon då han kommer hem igen.

I förgår så började vi spela Call of Duty - Modern Warfare 3 och det var kul att spela shooterspel igen. Även att det inte går så himla bra för mig ännu. Det märks verkligen att de som spelar online, verkligen är såna som spelar hela dagarna, dygnet runt och har gjort säkert i flera år.. För många gånger så har jag inte en chans mot dem. Men det är roligt när man märker att man blir bättre och bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.