Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

29 mars 2013

Aj aj aj...

Dagen började med sovmorgon för min del, pga smärtan.

Nu sitter jag här med världens plågsammaste smärta i bägge äggstockarna pga ägglossning efter en Pergotime-kur. Underbart på ett sätt men fruktansvärt på ett annat. Men det är det värt! Hoppas bara att det är snabbt över så smärtan avtar. Känner verkligen hur äggstockarna har blivit förstorade. Känns som de sitter två ballonger stora som fotbollar och spänner ut mina äggstockar. Sån här tortyr i form av kramp har jag aldrig upplevt innan. Det är tio gånger så intensivare än den värsta mensvärken som finns typ. Och då har jag ändå väldigt hög smärtgräns. Nej nu måste jag gå och lägga mig en stund, eller åtminstone gå härifrån. Klarar inte av att sitta ner just nu, pga smärtan.

Ville bara dokumentera detta inför framtida syften.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.