Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

29 mars 2013

Kärlek på hög nivå!

Tack för att du finns


Snart är det dags att göra kvällsmat. Då dagen varit väldigt seg så har det bara blivit mindre måltider idag. Men nu när jag känner mig bättre, har jag bestämt mig för att laga något ordentligt.
## Så idag blir det currykryddat ris med nuggets & café de Parissås.
Rasmus har haft väldigt mycket energi idag, det märks att han trivs på dagis och att han mår bra av att vara där. Dock hade han behövs samma stimulans på fredagarna också, men hur kan jag förlika mig med dagis på hemmaplan? Men just nu så sitter han och tittar på film och går ner i varv lagom tills middagen är klar. Och givetvis så begärde han att få sitta i vagnen och titta. Han verkar dock bli mer avslappnad av att sitta i vagnen när han kollar film, jämfört med att sitta i soffan. Så vill han sitta i vagnen, så får han göra det. Mig stör det inte iallafall. Han ser så gullig ut när han drar ner sufletten och sen tittar fram och säger tit-ut! ♥

Nej mamma, inte ta kort nu!
Okej då, men då blundar jag...
Titta mamma, tuff tuff!
Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.