Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

25 mars 2013

Pictures and stuff.

Idag var vi hos frisören med Rasmus, för att hans hår hade blivit lite väl lång .. Och han var jätte duktigt! Förutom när hon skulle klippa honom på sidorna, då ville han gärna vända på huvudet och titta på håret som föll mot axlarna.. Vilket resulterade i att det inte blev det bästa resultatet när det var färdigt. Det gick liksom inte att få det bättre. Och inte nog med det, så gjorde hon så att han fick hår i ansiktet och fick in det i munnen, så att han kräktes i stolen. Stackaren! Jag tyckte så synd om honom, men jag förstår honom.. Jag skulle också ha kräkts om jag fick hår i halsen. Men jag undrar ifall dem debiterade oss för det. För vi fick betala 250 kronor för det. Och jag tycker inte alls att klippningen var värd det priset. Då kunde hon väl ändå ha ansträngt sig lite mer, även att han inte satt stilla. Så imorgon ska jag jämna till det själv. För sämre kan jag ju omöjligt göra det. Men söt är han i kort hår, om man bortser från de hackiga och felklippta partierna.


Idag var vi på Maxi och handlade lite. Och passade även på att hämta ut våra nya spel som jag beställde i förra veckan. Posten hade tydligen inte kunnat leverera det i min brevlåda, så vi fick avisering om att det fanns att hämta på Maxi. Men det gör ingenting. Vi var ändå ute och gick en långpromenad och behövde ändå handla hem lite ifrån Maxi, så det blev två flugor i en smäll. Vilket var jätte bra! Så nu är allting klart så långt. Det ska bli kul att spela det nya expansionen, StarCraft II - Heart Of The Swarm. Jag har även en matchande musmatta, med samma utseende som på spelet. Riktigt snyggt! Jag köpte en expansion till mig och ett till Daniel. Jag visste att han önskade sig det, så jag tänkte att jag kunde vara snäll och ge honom det. Och glad blev han verkligen. Vilket gjorde mig nöjd. 
Så nu sitter han och spelar. Och det ska jag också göra strax. Jag ska bara fixa med lite saker först. Som att hänga tvätt och hitta något att äta. 

........Det är trots allt över 3 timmar sen vi åt


Nu ska jag ta mig en cola innan jag sätter igång och grejar.. 
Det är riktigt bekvämt att ha en minikyl mellan våra datorskärmar. På så sätt behöver man inte springa ut i köket för att hämta en iskall cola när man blir sugen. Och det bästa av allt är, att den alltid blir påfylld.. Tack vare att vi alltid har två stycken 24-packs CocaCola flak som står bakom kylen. Så när man tar en kall ur kylen så ställer man in en ljummen. 
Hur smidigt och bekvämt som helst! 


Hoppas ni har och haft en riktigt bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.