Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

30 mars 2013

Glad Påsk!


Idag ska vi till bästaste svärmor på påskmiddag.
 - och det ser jag verkligen fram emot. Få träffa vovsingarna och Daniels familj igen.


Idag kommer därför min mor hit för att vara barnvakt åt Rasmus. Och det är något Rasmus verkligen längtar efter. Han har tjatat om mormor i flera dagar nu, så jag vet en som kommer bli i extas om några timmar, när mormor och vovven kommer hit. Och sen blir vi hämtade av svärmors man runt halv tre tiden. 

Trots att det blev lite väl sent i natt innan vi kom i sängs, så vaknade vi ändå vid klockan åtta idag. Och det kändes bra, för då hinner jag färga håret och göra mig i ordning tills vi ska åka på middagen. 

Undra vad jag ska ha på mig dit?  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.