Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

12 april 2013

Idag är en bra dag.

Vecka 4 (3+6)



Dagen har varit jätte bra, trots tröttheten. Ja, jag är väldigt trött om dagarna nu senaste veckan, det är ett utav några symtom, som fick mig att börja misstänka att jag var gravid. De andra symtomen som jag har känt av är: sura uppstötningar, halsbränna, ömma bröst, illamående, känsligt luktsinne, ökad aptit och konstig molvärk i tjejmagen. Så nu i efterhand, med facit i hand, så är det inte alls konstigt att jag känt av allt detta. 

Idag blev det spagetti med köttfärssås till middag, inte så ovanligt här hemma, det är ju så otroligt gott! Jag åt ovanligt mycket och det förvånade mig. Nu för tiden så är jag nästan alltid hungrig, så jag kan typ äta när som helst. Men det känns bara kul, att ha aptit igen. Sista månaderna så har jag ätit jätte dåligt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.