Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

5 april 2013

Tyst & tomt..

 

Rasmus har åkt till sin pappa och det känns jätte trist. Det blev oerhört tyst när de hade gått och det känns alltid lika jobbigt. Men man får ta vara på egentiden och se till att ladda upp batterierna tills han kommer hem igen. Men tomheten som uppstår när Rasmus inte är hemma, är något jag aldrig kommer att kunna vänja mig vid. Hans stojande och stimmande skapar en underbar atmosfär.

Den bästa som finns!



Uppdatering kl 20.23:
Daniel och jag tog en cykelrunda till affären ett tag efter att Rasmus hade åkt och handlade hem lite ingredienser till fredags-tacosen. Det är jätte härligt att vara ute och cykla med Daniel, han skjutsar mig på sin elcykel och det är väldigt bekvämt och underbart mysigt.

- Det ser ut att bli en extraordinärt underbar fredagskväll med min älskade sambo ikväll ♥ ♥ Först tacos, sen lira lite och sen mysa ner oss i soffan resten av kvällen och kolla på Game of Thrones :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.